V případě dotazů ke knize či objednávkám, nás kontaktujte.
e-mail: kniha@propracisdetmi.cz, tel: 603 922 253

7. Způsob a forma platby

7.1. Způsob platby

Na webové stránce propracisdetmi.cz je možné využít platbu převodem. V případě doručením formou Zásilkovny je možnost platit také dobírkou. Potřebné údaje budou zaslány v objednávce na e-mail uvedený ve formuláři.

7.2. Možnosti plateb

Bankovním převodem.

Dobírkou (v případě dopravy přes Zásilkovnu). Za dobírku je účtován poplatek +20 Kč.

8. Doprava

8.1. Kniha bude doručena vámi vybraným dopravcem v objednávkovém procesu. Zpravidla do 48 hodin od zaplacení objednávky.

  • Zásilkovna výdejní místa, cena 79 Kč*
  • Zásilkovna domů, cena 85 Kč*
  • Česká pošta – balík do ruky, cena 129 Kč*

*Ceny jsou závislé na aktuálních cenách dopravců.

8.2. V případě změny dopravce nebo rozšíření možností dopravce bude informace v obchodních podmínkách přidána a na webu tato možnost zveřejněna.

8.3. Po doručení knihy daným dopravcem doporučujeme obsah balíčku zkontrolovat. Pokud by byl poškozený. Je třeba ihned informovat prodejce, aby mohl situaci řešit.

9. Odstoupení od smlouvy, reklamace

9.1. Při objednání oknihy má kupující právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, a to v rámci časového horizontu uvedeného na prodejní stránce daného produktu (30 dnů ).

Odstoupení je možno provést na e-mailu: kniha@propracisdetmi.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupuje a s přiložením kopie faktury. Kupujícímu bude zaslán opravný daňový doklad s částkou odpovídající kupní ceně knihy. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení e-mailu s odstoupením od smlouvy. Částka bude vrácena zpět bankovním převodem. Kupující, který odstoupil od smlouvy v rámci 30denní garance vrácení peněz, nemá nárok na dosud zveřejněné lekce a bonusy související s programem.

9.2. Případné reklamace nebo námitky může kupující kdykoli vznést elektronickou formou prostřednictvím e-mailu kniha@propracisdetmi.cz. Pro podání reklamace či námitky není předepsán zvláštní formulář, z vyjádření kupujícího musí jen vždy vyplývat, v čem spočívá jeho reklamace či námitka a jakou formu jejího vyřízení požaduje. O podané reklamaci či námitce rozhodne Poskytovatel nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení, s tím, že Uživatel o tom bude vyrozuměn e-mailem a pokud Poskytovatel Uživateli zcela nevyhoví, své rozhodnutí odůvodní.

Případné změny v dopravě, platbách nebo reklamacích budou s předstihem zaslány zákazníkům, a poté uveřejněny na této webové stránky.

Kdyby cokoliv nebylo jasné, pak volejte 603 922 253 nebo pište na e-mail kniha@propracisdetmi.cz

Přesunout se na začátek